Білозірська ЗОШ І-ІІІ ступенів - Сторінка директора

Сторінка директора



Анкетні дані 

Петренко Світлана Олександрівна

Петренко Світлана Олександрівна, директор опорного навчального закладу "Білозірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Білозірської сільскої ради Черкаського району Черкаської області, вчитель біології, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Дата народження: 25.08.1969 р.

Освіта: вища. Київський педагогічний інститут імені Драгоманова, 1992 рік.

Спеціальність за дипломом: учитель біології.

Стаж роботи: 30 років.

Посада: директор Білозірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Життєве кредо

Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити - покажи як ти робиш.

Педагогічне кредо

Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання.

Моя стратегія управління

Пріоритетні завдання закладу:

  • педагогіка партнерства;

  • компетентнісний підхід;

  • готовність до інновацій;

  • наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладом;

  • запровадження ІКТ в освітньому процесі, що носитиме системний характер та охоплюватиме всі види діяльності, формуючи в учнів важливі технологічні компетентності.

Погляд на себе і в майбутнє

Основа розвитку особистості – свобода, задоволення могутньої жаги пізнання, і тоді люди стають «як Боги, що знають добро і зло». Озброїти б цією ідеєю кожного вчителя! Це шлях філософії свободи і нової школи – керуватись не заборонами, а природними бажаннями вихованців, повіривши в первинність їхніх прагнень, робити добро і формувати ці прагнення.

Шлях до нової  школи лежить також через любов. Нам треба дуже серйозно вчитися любити людину та життя і вчити цьому наших дітей, учити їх жити без насильства і страху, будувати стосунки за законами гуманізму, дбайливого ставлення до людини і людського життя, як найвищої цінності.

І школа починається з любові. Досвід шкіл В.Сухомлинського, М.Монтесорі це підтверджує. По суті, справжня педагогіка – це і наука про любов. Якщо ми навчимо дитину любити, ми навчимо її всьому – воістину народна мудрість.

Шлях до нової школи лежить також через утвердження правди – в змісті освіти, особливо історії і літератури, у стосунках між учителем і учнями, між батьками і дітьми, у всіх проявах шкільного життя. Якщо у школі панує правда, то це означає, що ми позбулися фальші, показухи, подвійної моралі, розбіжності між словом і справою. Питання правди – це питання морального вибору між правдою і кривдою, добром і злом, честю і безчестям. Нова школа – школа правди, честі і совісті. Отже, у свободі, любові і правді полягає не лише філософія освіти – в цьому головний зміст і найвища мета школи, її ідеал.

     Найголовніше в освіті:
   1. Це, беззаперечно, дитина. Виховання, виховання і ще раз виховання дитини з урахуванням її індивідуальності, самобутності та неповторності на першому місці, а вже потім – навчальний процес. Учитель, який із повагою ставиться до дитини як до особистості, яка стоїть на одному з ним рівні, навчить її набагато краще, ніж учитель, який і досі ставиться до дитини як до об’єкта свого педагогічного впливу.

   2. Реформування управлінської діяльності. Сьогодні не школа вирішує, що їй зробити та як зробити з більшою для себе користю. За планами, заходами, звітами, конкурсами не залишається часу для копіткої та вдумливої щоденної роботи, ми не встигаємо майже нічого робити з дитиною, заради якої й повинна існувати школа.

Науково-методична діяльність

Педагогічні інновації – це результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем.

Саме тому важливо побудувати методичну роботу так, щоб кожен учитель міг найбільш повно розкрити здібності й талант, ініціативу та творчий пошук, самореалізуватись у професійній діяльності.

Повністю змінити загальновідомі традиційні технології навчання на інтерактивні було б нерозумно. Та якщо ми хочемо навчити всіх, враховуючи особистість учня з його потребами, інтересами та життєвими проблемами, ми повинні вносити зміни в навчальний процес. Наше завдання не передавати готові знання, а забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості дитини, активізувати його творчі здібності.

Упровадження нових педагогічних технологій вимагає від кожного викладача глибокого їх знання, вміння адаптувати до дисципліни. Тому лише творче осмислення нових технологій може принести очікувані результати.

Вважаю, що інноваційні перетворення в закладі починаються із системи управління, організаційна структура якої є інноваційною за своєю природою.

Протягом 2006-2016 років у школі проведено серйозну роботу щодо впровадження тестових технологій. Сьогодні ЗНО стало не лише ланкою, що пов’язує загальноосвітні навчальні заклади із ВНЗ, а й тим елементом в оцінюванні, який відіграє значну соціальну роль, робить всю систему освіти більш прозорою для суспільства.

Визначаємо структуру і зміст диференційованої методичної роботи на основі діагностично-прогностичного аналізу фахового рівня вчителів, моніторингу результативності навчально-виховного процесу, рівня професійної підготовки педагогічних працівників.

Саме з цього питання у лютому 2013 року брала участь у роботі науково-методичного семінару «Педагогічні вимірювання та управління якістю освіти: дослідження, практика, завдання в контексті нових Державних стандартів» (презентація) на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

  • Розроблена рейтингова система оцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Написані статті для виступів на колегіях відділу освіти, Черкаської райдержадміністрації.
  • Створена тека нормативної документації з організації харчування в закладах освіти.

Результати діяльності школи

Тільки творчий учитель зможе виховати творчо учня.

  • Лютий Роман Віталійович, вчитель української мови та літератури, призер обласного етапів Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2005», «Вчитель року-2009», "Дипломант Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року-2015", лауреат обласної премії ім. О.А. Захаренка.
  • Танцюра Оксана Вікторівна, вчитель математики, призер районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2011», ІІ місце у районному конкурсі "Вчитель року-2015", керівник творчої групи району по розв’язуванню конкурсних та олімпіадних задач та підготовка до конкурсу «Кенгуру» (2015 р.), І місце в районному конкурсі "Кабінет математики" (2016 р.), учасник районного фестивалю педагогічних ідей та знахідок вчителів математики (2016).
  • Пришкільний табір відпочинку «Ромашка», нагороджений Грамотою відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації, за І місце у районному етапі огляду-конкурсу та ІІІ місце в обласному етапі огляду-конкурсу на кращу організацію роботи, щодо формування здорового способу життя дітей в умовах літнього оздоровчого табору.
  • Крупенко Наталія Петрівна, бібліотекар школи, переможець Всеукраїнського конкурсу «Шкільний бібліотекар 2007 року», нагороджена Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України, визнана лауреатом «Освіта Черкащини-2010» і занесена до каталогу передового педагогічного досвіду, виданий сертифікат за методичну розробку бібліотечних уроків у 1-11 класах, нагороджена дипломом Головного управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації за посібник «Методичний порадник шкільному бібліотекарю», нагороджена Грамотою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, за активну участь і підтримку щорічного регіонального конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», за популяризацію української книги та читання серед дітей, визнана лауреатом «Освіта Черкащини-2013» і занесена до каталогу передового педагогічного досвіду за методичний посібник «Бібліотерапія».
  • Перцьова Ольга Вікторівна, заступник директора з виховної роботи, визнана лауреатом «Освіта Черкащини-2009» і занесена до каталогу передового педагогічного досвіду, виданий сертифікат за посібник «Профілактична робота з учнями «Створи себе сам», член творчої групи району заступників директорів з виховної роботи (2016 р.), упорядник посібника «Накази з виховної роботи».
  • Грищенко Ірина Анатоліївна, директор школи, Петренко Світлана Олександрівна, заступник директор з навчально-виховної роботи, визнані лауреатом «Освіта Черкащини-2010» і занесені до каталогу передового педагогічного досвіду, виданий сертифікат за посібник «Моніторингові дослідження в управлінській діяльності закладу освіти».
  • Петренко Світлана Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, виставка «Освіта Черкащини-2013», за серію цифрових технологій з управлінської діяльності і занесена до каталогу передового педагогічного досвіду. Проведено обласний семінар для методистів районних відділів освіти з питання організації інклюзивної форми навчання в закладі.
  • Ротань Анатолій Васильович, вчитель фізики, визнаний лауреатом виставки «Освіта Черкащини-2013», за серію цифрових технологій з астрономії і занесений до каталогу передового педагогічного досвіду.
  • Ротань Любов Вікторівна, вчитель початкових класів, голова методичного об’єднання вчителів перших класів району.
  • Скриганюк Любов Анатоліївна, вчитель математики, працює в творчій групі вчителів району. У 2012 році видали Посібник тематичних контрольних робіт для учнів 7-9 класів, розроблених у форматі ДПА та ЗНО, учасник районного фестивалю педагогічних ідей та знахідок вчителів математики (2016 рік).
  • Мазуренко Олена Олександрівна, вчитель основ здоров'я, зарубіжної літератури посіла ІІІ-місце у районному конкурсі "Класний керівник року - 2015".