Новини сайту



Головна » 2018 » Грудень » 4 » Розвиток професійної компетентності педагога
15:00

Розвиток професійної компетентності педагога

З метою формування інформаційної компетентності, яка передбачає володіння інформаційними технологіями, уміння опрацьовувати різні види інформації, навички роботи з друкованими джерелами, уміння здобувати інформацію з інших джерел, переробляти її відповідно до цілей і завдань педагогічного процесу в Опорному НЗ проведено семінар “Інноваційні інформаційні технології в освітньому процесі”.

Для розвитку комунікативної компетентності в закладі організовано та проведено тренінг Комунікативна компетентність як основа ефективного професійного спілкування” Це дозволило удосконалити комунікацію (спілкування), навчило бути зрозумілим, спілкуватись без обмежень (учителі, батьки, діти)

Для вдосконалення вміння працювати, отримувати результат, ухвалювати рішення та відповідати за них, розвиваючи продуктивну компетентність проведено круглий стіл “Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності”

З метою розвитку психологічної компетентності проведено науково-методичний семінар на тему “Психологічна компетентність сучасного вчителя”, що навчило педагогів використовувати психологічні засоби навчання в організації взаємодії в освітній діяльності.

Головним завдання в роботі педагога є постійний розвиток предметної компетентності, до змісту якої входить володіння певними засобами навчання у сфері навчального процесу. Це сукупність умінь і навичок, необхідних для стимулювання активності як окремих учнів, так і колективу в цілому. До неї входять уміння вибирати правильний стиль і тон у спілкуванні, управляти їх увагою, темпом діяльності. Для розвитку даної компетентності в Опорному НЗ проведено засідання мобільних творчих груп.

Однією із постійних форм методичної роботи педагогічних працівників є робота мікрогруп. Це одна із форм колективної методичної роботи, у якій, на відміну від методичних об’єднань, за визначальний критерій узято взаємну симпатію і, головне, інтерес до єдиної педагогічної ідеї. Кожен учасник спочатку самостійно вивчає проблему, певний її аспект, потім доповідає колегам про результати. Після обміну думками педагоги спрямовують свою діяльність на практичну реалізацію ідеї: проводять відкриті заняття, організовують взаємовідвідування занять, масових заходів тощо. Розв`язавши проблему, група розпадається або ж визначає нове завдання.

Переглядів: 22 | Додав: VovaN240685 | Рейтинг: 0.0/0